Модний брендовий одяг, придбаний на нашому оптовому складі в підсумку доходить до кінцевого споживача через точки роздрібної торгівлі. Якщо Ви займаєтеся роздрібною торгівлею стоковим одягом, то вищенаведений питання, швидше за все, часом виникало і у Вас. Насправді, підстав для підняття цього питання досить багато – як з позиції “за”, так і з позиції “проти”.

Якщо говорити про тих, хто “за”, то на їх думку існує не мало приводів для того, щоб торгувати на додаток до стоку, наприклад, костюмами, трикотажем, блузами, жакетами білоруського та вітчизняного виробництва. Основною причиною для цього є низькі продажі з «чистого» стоку. Це відбувається в силу ряду причин, і, як відзначають самі власники стокових магазинів, часто населення, особливо в невеликих містах, просто не знайоме з брендами одягу, представленими в асортименті.

Крім того, імена брендів часто не мають для них великого значення, так як всіх покупців головним чином цікавить якість, зручність, натуральні тканини і звичайно, недорогий одяг. У всьому цьому білоруські і деякі вітчизняні, турецькі та китайські марки не поступаються популярному стоковому одягу. Хоча, безумовно, це спірне питання, в якому багато суперечливих думок і протилежних поглядів. Але тим не менш чимало продавців стокового одягу вважають цю продукцію гідною того, щоб торгувати нею нарівні з відомими брендами європейської одягу.

Ще одним аргументом на користь “розбавлення” є розмірний ряд стокового одягу. Багато продавців змушені констатувати, що чимало клієнтів просто не можуть підібрати для себе одяг, по причині відсутності великих розмірів в більшості колекцій стоку. Помічено також, що через специфічне пошиття вона просто не підходить людям з нестандартною фігурою, наприклад, людям високого росту або “пишноъ” комплекції, що носять, наприклад, 52 або 54 розміри.

Ну і останній аргумент, про який варто згадати – це чітке розуміння того, що головне в бізнесі – не втратити рентабельність. Торгівля одягом повинна приносити прибуток і якщо цього не відбувається, потрібно шукати альтернативу, якою, на думку багатьох, цілком може бути рішення розбавляти сток.

У прихильників позиції “проти”, не менш вагомі аргументи. Перш за все, це пов’язано з тим, що магазини стоку – це справжні брендові європейські речі за більш доступною ціною. У цьому полягає відмінність стокового магазину від безлічі інших. Існує величезна кількість місць, ринків та окремих магазинів, де можна купити білоруські, російські, китайські, турецькі речі, але не брендову продукцію провідних європейських виробників. Багато людей хотіли б придбати такий одяг, але, безумовно, мало хто може дозволити собі купити її у фірмових бутіках, тому магазини стоку – найкраще рішення в цій ситуації.

Досвід багатьох власників стокових магазинів в самих різних містах України чітко показує, що чимало людей цікавлять саме брендові речі, і популярність марки одягу має для них ключове значення. Це яскраво ілюструє приклад, коли магазин знаходиться не на видному місці а, наприклад, у дворі, куди залучити покупця можна тільки вивіскою або покажчиком з перерахуванням відомих марок одягу. Саме це, на думку багатьох продавців, є головною причиною їх популярності серед покупців, деякі з яких згодом стають постійними.

Ще один аргумент на користь позиції противників розбавлення стоку – це вкрай низька ймовірність зустріти когось на вулиці в такому ж одязі. У стоці можна знайти свою індивідуальність і те, що куплена річ не тиражується у величезних кількостях, є великим плюсом і навіть часто основною причиною, для відвідування магазину саме стокового одягу.

Отже, чи потрібно розбавляти сток? Безумовно, це одне з тих питань, відповідь, на яке, не лягає в лінійну схему так / ні. Ситуації в кожному місті різні, і необхідно врахувати дуже багато, приймаючи таке рішення.