Коли на фабриці або заводі з’являється нова партія одягу зшитою за останнім словом моди і відповідає всім вимогам вимогливої ​​клієнтури і штампам якості, існує кілька способів, як виробники можуть реалізувати свій товар з високою націнкою. Якісь компанії мають власні фірмові магазини, хтось здає свій товар безпосередньо роздрібним мережам, а у когось його скуповують оптові дилери.

Але при всіх цих способах реалізації залишається велика кількість товару, який вже неможливо продати за первісною ціною. Саме тому виникає необхідність в існуванні компаній окремо займаються продажем одягу сток.

Але давайте послідовно підійдемо до відповіді на питання – чому існують компанії займаються одягом сток? Спочатку відзначимо, що абсолютно будь-який бренд модного одягу, навіть самий маленький і невідомий, завжди випускає кілька колекцій на рік. В середньому це 4-6 колекцій, тобто, кожні три або два місяці. Але існують бренди, які і раз на місяць випускають по новій колекції, таким чином, виходить 12 разів на рік. І є бренди, які і два рази в місяць випускають нові колекції, тобто 24 рази в рік. Таких звичайно не багато, але вони є. Після виходу колекції виділяється термін, протягом якого її реалізують з високою націнкою, а потім роблять короткий розпродаж. І яким би низьким не був розпродаж, практично завжди залишається нерозпроданий товар. Колись менше, колись більше, але він залишається практично завжди, в 9 випадків з 10-ти.

Більше того, досить часто виникають непередбачені обставини, які знижують попит на деякі категорії товару. Наприклад, холодне літо автоматично знизить попит на футболки, шорти та інший подібний одяг. А тепла зима, навпаки знизить попит на теплі куртки, кофти і так далі. Таким чином, не розпроданих речей може залишатися дійсно багато. Тому, щоб товар не займав місце в магазині, яке потрібно вже для нової колекції, його знімають з полиць. А тепер давайте просто подумки помножимо кількість сезонів, виробників і число магазинів і уявимо, яка величезна кількістіь нерозпроданого товару скупчуються за рік.

Тому у будь-якого магазину, у будь-якій торговій мережі та оптового дилера, завжди виникає головний біль, куди подіти увесь цей нерозпроданий товар. Адже він займає місце на складі або на полицях магазину, які вигідніше зайняти новим товаром. І ось тут ми підходимо до відповіді на наше головне питання – «чому існують компанії, що займаються стоковим одягом?». А відповідь дуже проста, тому що самі фірмові магазини, торгові мережі та оптові дилери не хочуть займатися продажем «застарілим» брендовим одягом, для них набагато вигідніше продати його за низькими цінами, компаніям у яких продається одяг сток. А ці компанії, для яких стоковий одяг – це цінний товар, реалізую його роздрібним торговцям, які можуть запропонувати своїм покупцям дуже якісний товар за реально низькими цінами. А те, що це товар з минулих колекцій для величезного числа покупців, особливо в надрах провінції нашої батьківщини, взагалі не має ніякого значення.