Для будь-якого роздрібного магазину одягу найважливіше – це покупець. Адже якщо клієнти регулярно приходять в магазин і також регулярно купують його вміст – це підстава того, що Ваші справи будуть йти добре і всі витрати багаторазово окупляться. Але, на жаль, не завжди буває так, що клієнтів досить багато і навіть якщо вони є, то це не завжди означає, що вони придбають що-небудь у Вашому магазині.

Як можна залучити нових покупців і спонукати тих, хто вже не раз бував у Вас купити щось? Існують деякі хитрощі торгівлі, які можуть в цьому допомогти, і про які ми збираємося Вам розповісти в рамках цієї та деяких інших статей.

Головним чином заслуговують на увагу чотири аспекти, а саме:

Гучність і стиль музики в магазині. Стежити за цим буває ніколи, але це дуже важливий момент. Музика не повинна заважати покупцям здійснювати покупки. Головне завдання музики – створити спокійну і сприятливу атмосферу. Надмірно швидка і бадьора музика цьому абсолютно не сприяє.

Стан примірочних кімнат. Подумайте, в який момент клієнт приймає остаточне рішення купити йому Ваш товар чи ні? Звичайно в примірювальній. Тому як ви гадаєте, якими повинні бути примірювальні кімнати? У примірочних кімнатах людині має бути комфортно, там важливо створити спокійну і зручну обстановку. У них має бути просторо, кабінки дуже важливо утримувати в повній чистоті. Потрібно обов’язково своєчасно прибирати з них одяг, який можуть залишати попередні покупці.

Які у Вас цінники? Наскільки акуратні і читабельні цінники на товар – один з визначальних чинників того як довго клієнт пробуде в магазині і чи повернеться вдруге. Красивий і великий шрифт цінників, а також будь-яка додаткова інформація, крім ціни дуже позитивно позначається на думці покупців про ваш магазин сток одягу. Цінники, написані від руки, сильно відштовхують клієнтів.

Освітлення магазина. Коли в магазині не достатньо світла, клієнтам складніше розглянути якість асортименту, що може наводити на думку про бажання його обдурити. Крім того, не у всіх людей хороший зір. Тому в магазині завжди повинно бути ясно.

Отже, клієнти – це найважливіше для будь-якого магазину одягу, але чи будуть вони у Вас і чи буде одяг сток в Вашому магазині продаватиметься успішно? Все це багато в чому залежить від того, як Ви ставитеся до різних, здавалося б, дрібниць і тонкощів торгівлі. Адже, як казав один відомий чоловік – саме з дрібниць складається досконалість!