Як і будь-який бізнес у нашій країні, стоковий бізнес, теж сповнений небезпек і труднощів, незнання і не подолання яких, часто загрожує багатьма неприємними наслідками. Перш за все, втратою засобів, деколи чималих, адже доводиться закуповувати великі партії одягу оптом і ніколи до кінця невідомо, окупляться вони чи ні.

І при цьому неважливо, для кого ви купуєте одяг, нехай це буде молодіжний одяг оптом або дитячий одяг оптом, ризик не повністю окупити вкладені гроші завжди є. Не кажучи вже про втрачений час, затрачені сили та велику кількість померлих нервових клітин. Як уберегти себе від невдач в сток бізнесі, а також досягти успіху в ньому? Це питання ми будемо обговорювати в рамках декількох статей.

Найголовніше, що може допомогти не допускати промахи в сток бізнесі – це аналіз помилок інших людей і прагнення їх не повторювати. Сток бізнес на сьогоднішній день – це шлях пройдений, як вдало так і невдало багатьма людьми, тому поживи для роздумів достатньо.

Отже, що ж потрібно робити, щоб не допускати помилок у сток бізнесі? Перш за все, необхідно чітко уявляти собі предмет, яким збираєшся займатися. Запитайте себе, чи знаю я точні відповіді на запитання: що таке сток? У чому особливості цього одягу? Яка у нього цільова аудиторія? У чому його привабливість для покупця? Повне незнання предмета є основною причиною невдачі у більшості підприємців в сток бізнесі, тому не можна допускати поверхневого і несерйозного ставлення до суті цих і багатьох інших питань. Важливо мати хороший рівень обізнаності того, як влаштований сток бізнес, ще до того моменту, як Ви вкладете в нього якісь гроші.

Ще одна область, в якій допускається чимало помилок, це вибір місця для Вашого магазину. Тому місце потрібно вибирати дуже ретельно. Якщо до вас на цьому місці був магазин такої ж тематики – це перше, що має спонукати Вас насторожитися. Важливо поставити багато докладних питань попередньому господареві про причини відходу з цього місця і спробувати викликати його на відвертість, але, як правило, сам факт закриття магазину говорить про те, що справа у нього не пішла. І в такій ситуації існує дуже велика ймовірність того, що вона не піде і у Вас. Причина може бути просто у невдалому місці розташування магазину. Наприклад, якщо він знаходиться не на центральній вулиці, де люди проходять досить часто, а у дворі. Також, якщо магазин знаходиться не на першому поверсі, а в цоколі. Все це дуже істотно впливає на відвідуваність магазину покупцями і, як наслідок, на його рентабельність.