У цій замітці ми спробуємо відповісти на ряд важливих питань, що стосуються оренди автономного приміщення для торгівлі стоковим одягом. Ми хочемо, щоб наш брендовий одяг оптом знаходив свій притулок в гідних місцях, тому ми постараємося скласти базу основних порад продавцям-початківцям. На що в першу чергу варто звернути увагу, перш ніж вибрати приміщення для торгівлі красивим стоковим одягом?

Перш за все, вибирайте приміщення в жвавому місці – це не обов’язково має бути територія, прилегла до станції метро або якихось міських пам’яткок, але бажано, щоб Ваш магазин був не десь “на відшибі”, а в місцях жвавого руху пішоходів. У зв’язку з цим варто заздалегідь подбати про те, чим привернути звичайних перехожих – тому варто було б упевнитися – чи є можливість встановити вітрину з манікенами.

Якщо Ви сильно затиснуті у фінансовому плані, знайдіть відразу кілька варіантів і торгуйтеся з орендарями, поки не отримаєте в своє розпорядження мінімальну ставку – криза змушує багатьох господарів приміщень знижувати ціну. До слова, про ціну – конкретну суму, звичайно, назвати складно, оскільки вона сильно залежить від безлічі факторів (міста, місця розташування, стану приміщення та іншого), передбачувана вартість за квадратний метр може варіюватися від 50 до 500 грн на місяць.

Ви вбережете себе від багатьох складнощів, якщо орендоване приміщення не потребує ремонту і в ньому встановлена ​​система кондиціонування. Перш ніж укласти договір, дізнайтеся точно, за що конкретно Ви платите – чи включена в контракт оплата комунальних послуг, охорону тощо. Бажано не погоджуватися також на зміну вартості оренди в односторонньому порядку – принаймні, без обумовлених термінів (приблизно на рік).

Обов’язково передбачте можливість облаштування підсобного приміщення – бажано, щоб стоковий одяг перевірявся і розфасовувався не в шоурумі, а за межами видимості покупців. До того ж наявність підсобки зручно і для персоналу – до прикладу, як міні-їдальня. Також варто подбати про наявність санвузла – якщо не для покупців модного одягу, то хоча б для себе і персоналу магазину.