З тих пір як в нашу країну з-за кордону хлинув великими партіями оптовий одяг, реалізований потім як одяг сток і взагалі з’явилося таке поняття, як сток, минуло вже досить багато часу.

Сьогодні цей сегмент ринку зазнає чергові зміни, і ми можемо спостерігати, що різноманітних пропозицій за низькими цінами стало багато, як ніколи.

І згідно погляду багатьох професіоналів у стоковій справі, покупці сьогодні стають все вимогливими і просто низькою ціною, як раніше, їх уже не зацікавити. Тому багато підприємців йдуть по шляху, ідею якого можна назвати новаторською у світі стокового бізнесу.

Що це за ідея? Її можна охарактеризувати наступним чином: будувати свою діяльність виключно на маніпулюванні цінами – це шлях в нікуди. Адже існує ще багато чого, що крім цін може зацікавити покупця і на цьому можна зробити акцент у своєму магазині, де реалізується одяг оптом. Тому тенденція залучати клієнтів не низькою ціною, а чимось іншим – це новий оригінальний шлях розвитку сток бізнесу в нашій країні.

Чим ще можна залучити клієнтів, і про що конкретно йдеться? В першу чергу, мова йде про якість стокового товару. У всі часи існувала категорія покупців, яких можна залучити виключно тим, що пропонований ним товар високої якості. А якісний товар не може продаватися дуже дешево, інакше його перестають цінувати. Тому завдяки високій якості стокового товару Ви можете позиціонувати себе не як магазин стокового одягу, а, наприклад, як дисконтний мультибрендовий магазин. Таким чином, пропонуючи товар преміум класу за середніми цінами. Це цікава ніша, яку сьогодні поки ще займають не багато.

Крім якості товару залучити покупця можна рідкістю і оригінальністю стоку, лежачого на полицях Вашого магазину. Особливо це зручно робити, якщо Ваш асортимент спрямований на вузьку цільову аудиторію, наприклад, на жінок середнього віку або молодь, де спеціально підібрані різні моделі одягу, які будуть цікаві цій групі населення. Коли покупець бачить цікавий, актуальний товар, який ніколи не зустрічав або рідко бачив в інших магазинах, то це його привертає. І таке позиціонування товару не вимагає дуже великих площ для магазину, як правило, 50-60 кв.м. цілком вистачає. Тому зробити свій магазин особливим, не схожим на інші – це важлива умова для залучення покупців.

Отже, модний одяг оптом, закуплений Вами у постачальників, далі має бути реалізованаим у Вашому магазині. Але пам’ятайте, що крім ціни, покупця можна зацікавити і іншими способами.