Багато наших клієнтів, що бажають пов’язати свою діяльність з продажем сток одягу, цікавляться, який початковий обсяг продукції їм слід закупити для відкриття власного магазину. При цьому, звичайно, ніхто не хоче захаращувати свою торгову площу купою мішків, але в той же час кожен бажає мати у наявності відносно багатий асортимент стокового одягу. У цій замітці ми постараємося знайти формулу правильного балансу для початківців продавців стокового одягу.

Взагалі перша партія Вашого одягу має першорядне значення – нею можна як придбати надовго постійних клієнтів, так і навічно відлякати потенційних покупців, тому підходити до вибору стартової партії слід надзвичайно уважно. Перш за все, до відкриття стокового магазину постарайтеся надати покупцям вибір різноманітної продукції, але при цьому не робіть її різношерстою за стилями і сезонами.

Коли Ви тільки заробляєте репутацію у покупців, краще зробити акцент на якості, а не кількості товару, тому не прагніть будь-що заповнити всі вільні зони торговельної площі. Краще терпляче їздити на склад і видивлятися, чи є в наявності підходячий чоловічий, жіночий або дитячий одяг сток, ніж скуповувати все підряд.

При цьому багато що залежить від того, як Ви обладнали своє торгове приміщення – як розташовуються кронштейни і стійки для одягу, прилавки, яка кількість примірочних кабінок. У будь-якому випадку, постарайтеся, щоб одяг на вішалках не був навантажений настільки щільно, щоб покупець не міг розгледіти кожну окрему одиницю одягу.

Фахівці складу оптової одягу готові поділитися з початківцями продавцями стокового цілим рядом цінних порад і тонкощів, знати яких необхідно при відкритті магазину брендового європейського одягу. Також Ви можете бути впевнені, що наші консультанти допоможуть Вам підібрати саме ті мікси одягу, які найкраще підійшли б саме для Вашого магазину. Чекаємо Вас на нашому складі!