У нашому мінливому світі вкрай мало сталості. Все міняється, і в першу чергу це стосується моди і смаків людей. Те, що сьогодні популярно, завтра вже стає нікому не цікаво. Чи можна встигнути за вітряним інтересом покупців? І що можна запропонувати їм з одягу, обгрунтовано розраховуючи, що це знайде у них відгук?

Безумовно, ці питання хвилюють всіх, хто займається продажем сток одягу в роздріб. Адже завжди страшно опинитися в ситуації, коли закуплений модний одяг оптом може бути не реалізований, і принести збиток. Тому потрібно вибирати для продажу те, що напевно буде розпродано, хоча б частково.

Існує цілий ряд речей, на які попит завжди залишається відносно стабільним. Тобто з розумною часткою ймовірності можна чекати, що ці категорії одягу у Вас куплять. Перш за все, мова йде про так звані базові елементи гардеробу. Що туди входить? В першу чергу штани, як чоловічі, так і жіночі, а також футболки, шорти, спідниці. Крім цього, як правило, попит завжди стабільний і на сток костюми – чоловічі, жіночі і в тому числі спортивні, а також верхній одяг. Але не будь-який – як правило, плащі та куртки завжди знаходять своїх покупців, а от пальто та шкіряні вироби, можуть розходитися складніше, з різних причин. Тому верхній одяг оптом повинен бути добре продуманий за своїм складом, в залежності від аудиторії і місцевості, в якій розташовується Ваша торговельна точка.

Ще в зв’язку з вищесказаним варто відзначити деяку специфіку властиву безпосередньо торгівлі в Україні. Люди в нашій країні в своїй більшості вкрай повільно реагують на зміни, пов’язані з модою і дуже рідко дотримуються якихось останніх віянь або тенденцій в одязі, які є популярними на сьогоднішній день. Тому якісь дотепні, нестандартні, а також рідкісні та креативні моделі одягу не користуються популярністю у більшості. І це напевно не здивує Вас. Так часто відбувається. Але з іншого боку це і не означає, що Ваш магазин не може бути орієнтований на цю меншість. Тільки в цьому випадку цінова політика магазину повинна бути зовсім іншою, ніж у тих торгових точок, які пропонують продукцію для широких мас. І розташовуватися такий магазин повинен, як правило, у великих містах.

Також буде незайвим підкреслити, що люди в Україні купують речі в розрахунку на кілька сезонів. Зміни в гардеробі відбуваються у цих людей дуже повільно. Тому класика завжди залишається більш-менш затребуваною в нашій країні. Отже, всім відомо, що мода примхлива, мінлива, і встигнути за нею не можливо, але якщо у продажу робити акцент на речі, які завжди користуються попитом, ймовірність залишатися рентабельним в такому випадку набагато вище.