Те, що пропозицій за низькими цінами останнім часом стало більше ніж достатньо, і інтерес покупців до цих пропозицій значно послабився, відчули всі, хто займається стоковим одягом. Але виходи з цієї ситуації всі вибирають різні.

В одній з наших останніх статей ми знайомили Вас з політикою деяких підприємців, які не позиціонують свій магазин, як сток, а роблять акцент для покупця на те, що прийшовши до них, він знайде якість і щось оригінальне, чого немає в інших.

У цій статті ми хочемо познайомити Вас з діаметрально протилежною точкою зору, яка, як показав час, теж вельми придатна для виходу з ситуації, що склалася в нашій країні.

Щоб бути рентабельними і не призупинити свою діяльність, багато хто вдається до шляху розширення товарних груп пропонованих покупцеві в магазині. Крім повсякденного одягу для жінок і чоловіків, закуповується дитячий одяг оптом або верхній одяг оптом. Крім того, в асортимент магазину може входити і взуття сток, і головні убори, і косметика, а також прикраси, іграшки, посуд, побутові прилади, канцтовари та багато іншого. В цілому якомога більше товарів, щоб залучити якомога більше покупців по самим різним інтересам. І дана політика знаходить відгук, так як у свідомості людей такий магазин асоціюється з місцем, де можна знайти все необхідне, починаючи з шкарпеток і сірників і закінчуючи зимової курткою і чобітьми. І головне, що як і раніше виділяє такі магазини – це приваблива ціна.

У чому переваги такого підходу? Перш за все, високий товарообіг і, як наслідок, висока окупність товарів. А також важливим плюсом є те, що такі магазини вимагають дуже мало витрат на просування. Як правило, достатньо тільки великої і значної вивіски на самому магазині, а далі за Вас все робить “сарафанне радіо”. Особливо в невеликих містах, де подібних магазинів ще не було, інформація про новий відкритий магазин такого рівня розходиться миттєво.

Окремо варто згадати, що такий підхід по залученню покупця більше підходить для провінційних міст, просто  тому, що там ще подібного не так багато і немає таких торгових “монстрів” як “Ашан”, наприклад. Такі гіпермаркети просто не пропустять покупців до Вас, якщо ви перебуваєте неподалік. І не, тому що ціни там нижчі, а тому що людям зручно купити все в одному місці, і асортимент крупного гіпермаркету завжди набагато Вище, ніж у вас. Тому розвиватися на сьогоднішній день по такому типу магазину, про який ми розповідаємо, тепер можна тільки в регіонах.