Яким чином модний одяг з фірмових бутіків потрапляє на наш стоковий склад? Спробуємо детально розібратися в усіх хитросплетіннях цього шляху. Уявіть, що в якийсь відомий фірмовий бутік приходить чергова партія одягу нової колекції.

За сезон вкрай рідко вдається реалізувати весь товар за встановленими на самому початку цінами. Тому в кінці сезону дуже часто фірмові магазини влаштовують розпродажі, пропонуючи цей же товар зі знижкою – як правило не більше 20-30%. Але такі розпродажі в більшості випадків теж не допомагають продати весь товар без залишку. В результаті продукція залишається – в середньому по 15-30% від початкового кількості.

Дуже багато відомих брендів модного одягу випускають по 6 і більше колекцій на рік. Наприклад, жіночий та чоловічий одяг оптом від марки Mexx надходить в модні салони 12 разів на рік і пишається цим. Таким чином практично у будь-якому фірмовому магазины модного одягу в рік накопичується чимала кількість залишків від своїх колекцій, які потрібно якось реалізувати! Звичайно, магазин може залишити цей одяг висіти в залі або відправити його на свій власний склад. Але такі дії невигідні магазину і навіть будуть негативно позначатися на ньому. Чому?

Перш за все причина в тому, що торгівля в одному залі одночасно і залишками, і новою колекцією може ставити під удар репутацію магазина. Для деяких клієнтів зовсім неприйнятно заходити в магазин з розпродажами і не кожен модний бутік взагалі може собі це дозволити. І цінова політика, в такому випадку, стає не зовсім зрозумілою. Виходить, що на сусідніх полицях лежить одяг однаковий за якістю, але абсолютно різний в ціні. Така ситуація може відштовхувати покупців. Крім цього, одяг зі старих колекцій просто займає місце в торговому залі, яке потрібно займати товаром з нових надходжень. Тримати цей товар на складі теж не вихід, оскільки не реалізуються гроші, вкладені в цей – поки нереалізований одяг.

Підходящим рішенням цього питання стала організація спеціальних магазинів розпродажів, які вирішують проблеми накопичення. Цей метод використовують дуже багато брендовий компаній на Заході. Але такі магазини можуть дозволити собі тільки великі компанії, які здатні забезпечити їх товаром – тільки в такому випадку магазин буде рентабельним і окупати свої витрати. Але якщо залишки невеликі, як і, власне, сам товарообіг організації, то найбільш підходящим рішенням буде продати цей брендовий одяг оптом власникам стокових складів. На таких складах, де представлена ​​дитячий, чоловічий і жіночий одяг оптом, упаковки фірмового одягу за вигідною ціною продають роздрібним торговцям, які вже доводять товар до кінцевого покупця.