Будь-який вид бізнесу сьогодні наповнений великою кількістю труднощів і перешкод. Але найчастішими причинами невдач в стоковому бізнесі є власні помилки. Які помилки допускаються найчастіше, і як їх можна уникнути?

Дуже багато помилок пов’язано з вибором площі для магазину. Важливо, щоб він був не тільки зручно розташований, але і комфортний для покупця.

Найпоширеніша помилка пов’язана з бажанням господаря магазина розмістити в ньому якомога більше товару, наприклад, вивісивши його боком до покупця. Така конфігурація завжди вкрай невдала і безпосередньо позначається на продажах.

Покупець повинен мати максимум можливостей детально розглянути стоковий одяг, для цього важливо, щоб він був зручно розташований, наприклад, боком до покупця. Ще один аспект комфортабельності магазину для покупця – це кількість світла. За цим важливо дуже трепетно ​​стежити. Мало світла сильно відбивається на продажах в негативну сторону. У будь-якого покупця, що зайшов у подібний магазин, автоматично закрадається думка, що його хочуть обдурити. У темному приміщенні завжди важко дивитися і вибирати товар, тому покупці не стануть в ньому довго затримуватися.

Наступна група помилок пов’язана із ситуацією, коли приймається рішення орендувати площу під магазин, де до Вас торгували теж стоковим одягом. Попередні власники магазину з різних причин могли закінчити свою діяльність на цьому місці, але в будь-якому випадку від Вас буде потрібно велика обережність в тому, щоб не допустити неправильних дій. Наприклад, попередні власники можуть запропонувати Вам купити за пів ціни весь товар, який у них залишився. Зробити це буде великою помилкою. Тому що реальна вартість цього стокового одягу дуже низька, і якщо вони не змогли самі реалізувати даний товар на цьому місці, то це з великою часткою ймовірності не вийде і у Вас.

Ще одна помилка, яка погубила досить багатьох підприємців – це нестримне бажання брати в розрахунок прибутку 100% закупленого оптом товару. Наприклад, якщо молодіжний одяг оптом або верхній одяг оптом, були закуплені Вами великою партією, і здається якщо кожну одиницю товару продати хоча б на чверть більше її первісної вартості, то сума вийде дуже непогана. Але ніколи не можна забувати, що Ваш товар не розійдеться весь за сезон за первісною ціною, яку Ви на неї встановите, і ціни доведеться знижувати. А деяка частина товару, причому не завжди маленька, може просто залишитися висіти на полицях магазину і не буде ніким купленою навіть зі знижкою. Тому оцінка прибутку повинна бути завжди дуже обережною.

Отже, труднощів у бізнесі справді чимало, але мудрий і обачний підприємець, що уважно стежить за діями інших і вчиться на чужих помилках, зможе з ними впоратися.