Подібно до того, як кожен досвідчений рибалка готує спеціальну наживку для кожного виду риби, досвідчений і знаючий підприємець, торгує одягом сток, повинен добре знати, який одяг найбільше підходить для кожної групи населення. Адже кожен рибалка знає, що, наприклад, коропа найкраще ловити на тісто або мотиля, а от карась або лящ – це риба, яку без черв’яків важко виловити.

Подібним чином справи йдуть і в стоковому бізнесі. Будь-яка торгова точка повинна бути орієнтована на конкретну категорію населення і в ній повинен бути товар, як наживка, який буде залучати найбільше саме цю конкретну категорію.

Для прикладу давайте візьмемо жіночу аудиторію. Всі знають, що будь-яка жінка хоче виглядати красиво і привабливо. Але ось, який саме одяг вона вибере, для того, щоб досягти цього? Безумовно, смаки у всіх різні, але існує цілий перелік товарів, які можна знайти в гардеробі будь-якої жінки. І на цей список можна спертися, обгрунтовано розраховуючи, що жіноча аудиторія буде відвідувати Ваш магазин і купувати в ньому товари. Для цього жіночий одяг оптом, куплена Вами, повинна бути добре продумана за своїм асортиментом. Так що ж повинно бути в гардеробі кожної жінки?

Список, безумовно, може розходитися з Вашими уявленнями, але, як правило, ці розбіжності незначні. Він включає в себе наступне:

Темні, темно-коричневі або сірі штани. Можливо в кількості декількох пар.
Різні за стилем спідниці, наприклад, пряма і розширена до низу.
Кілька пар джинів різних забарвлень і моделей.
Светри – теплі, зручні і з високими комірами.
Сорочки. Особливо білосніжна сорочка, завжди є в гардеробі жінки.
Костюм. Як правило, консервативний, класичний, суворо кольору. На різні випадки життя, він завжди присутній в гардеробі у жінок.
Шкіряна куртка, коротка, темного або світло-темного кольору.
Класичне пальто. Як правило, кілька екземплярів.
Високі чоботи на підборах.
Маленьке плаття чорного кольору. Практично у кожної жінки воно присутнє обов’язково.
Блузки, особливо білого кольору, неодмінний атрибут гардеробу.
Черевики, кросівки і туфлі. Причому у величезній кількості.
Сумочки. У жінок до них критерій один – чим їх більше, тим краще.

Звичайно, наведений вище список вельми умовний і не повний. Але він цілком відображає ту основу, від якої можна відштовхнутися, складаючи асортимент Вашого магазину, орієнтованого на жінок.