Відразу можна відзначити, що відповідь на це питання залежить від того, чим Ви збираєтеся торгувати, а точніше, на яку цільову групу населення Ви розраховуєте. Існує декілька категорій товару, які вимагають різну площу магазину, для того, щоб стоковий одяг в Україні був добре реалізований.

Звичайно, ідеальний варіант – це торгувати асортиментом для всіх категорій населення, на площі в 500-800 метрів, але, на жаль, не всім це по кишені, та й робота на таких площах теж має ряд великих складнощів, про які ми розповімо Вам наступного разу. Як показує практика, зручніше всього торгувати трьома категоріями товарів: змішаний чоловічий і жіночий асортимент товарів, чисто жіночий або чисто чоловічий асортимент і дитячі товари.

Якщо розмістити ці три категорії товарів послідовно, в співвідношенні з тим, яка з них найбільше потребує місця, то виходить, що спочатку йде змішаний чоловічий і жіночий товар – 60-100 метрів, потім окремо чоловічий чи жіночий – 40-60 метрів і потім дитячий товар – 30-40 метрів. Зрозуміло, що ці цифри досить утрируванні, але в середньому, як показує досвід багатьох успішних торговців роздрібом, на початковому етапі його цілком буде достатньо. Достатньо для чого? Для того, щоб розташувати досить широкий асортимент, розмістити велику кількість манекенів і, що важливо, красиво розставити устаткування.

Чому розміри приміщення повинні так значно відрізнятися для цих категорій товарів? Давайте розберемося в цьому на прикладі змішаної категорії одягу, який займає найбільші розміри в нашому списку. Головна причина полягає в тому, що ця категорія товару має різні стилі. Наприклад, міський стиль одягу або спортивний, а також гламурний стиль сьогодні все більше набуває попит у населення. Зрозуміло, що такі різні стилі разом дуже дивно будуть виглядати. Тому, щоб без шкоди для інтер’єру їх можна було б добре розмістити, потрібно багато місця. Це також справедливо і для другої категорії товарів, згаданої нами – окремого чоловічого чи жіночого одягу, але в силу того, що торгівля буде здійснюватися тільки для однієї конкретної категорії населення, площі вистачить і поменше. Дитячі ж товари практично не мають ніякого поділу по стилям, тому їм, найчастіше, вистачає самої маленької площі.

Також важливо відзначити, що площі для магазину одягу розміром менше 30 метрів теж цілком можуть бути непогано використані. Тільки при цьому важливо вибрати грамотну маркетингову політику і орієнтувати свій магазин на досить вузьку нішу. Наприклад, торгувати тільки джинсовим товаром або тільки сукнями. Отже, якщо сток одяг оптом, закуплений Вами, вимагає нових площ для продажу, будь ласка, не забудьте аспекти, згадані нами в цій статті.